SON DAKİKA

Günlük Bakış- Muhalif, Yorum, Haber, Makale sitesi

Muhammedin Evlatlığı Zeyd in Karısıyla Evliliği….

Muhammedin Evlatlığı Zeyd in Karısıyla Evliliği….
Bu haber 04 Ekim 2016 - 16:01 'de eklendi ve 41 görüntülendi kez görüntülendi.

25 yaşına kadar eli bir kadın eline değmemiş. Ne hikmetse de, 40 ndan sonra peygamberliği ilan edilip, çevrede ellemedik kadın bırakmamıştır. Hatice ile tanışıp çalışmaya başladığında hiç bir şeyi olmayan bu zeki adam, ne yapıp edip yarım adanın en varlıklı kadınıyla evlenerek hayatının bütün akışını değiştirmiştir.

Ayşe 3. karısıdır. Nişanlandığında 6, evlendiğinde ise 9 yaşındadır. Ayşe nin kendi anlatımıyla, arkadaşlarıyla salıncakta oyun oynarken çağırılıp, Muhammed e teslim edilmiştir. Siz bakmayın yok yaşı o zaman 17 – 20 aralığındaydı diyenlere. Bunu söyleyenler, islamın bu durumdan zarar göreceğini çok iyi bildikleri için böyle açıklamalar yapıyorlar.
Hem sonra Ayşe den daha mı iyi bilecekler yaşını. Değil mi ama..

En garip olanıysa evlatlığının karısını isteyip almasıdır. Bu konuda tanrı ahzap suresiyle kendisine yeterince yardımcı olmuştur.

Gelelim zavallı Zeyd in karısıyla olan evliliğine. 

Bir gün Allah ın Resulü evlatlığı Zeyd i ziyaret için evine gider. Zeyd evde yoktur. (Tabi o zaman cep telefonları da yoktu) Kapıyı karısı Zeynep açar. (Rivayete göre yeni banyo yaptığı söylenir) Muhammed Zeynep i görür ve o anda vurulur. Günlerce aklından çıkmaz. Bir çare bulmalı, Zeynep onun olmalıdır. Allah ın Resulü ya. Hemen bir ayet iner.

“Allah ve peygamberi bir şeye hükmettiği zaman, inanan erkek ve kadına artık işlerinde başkaca yol seçmek yaraşmaz. Allah ave peygambere baş kaldıran şüphesiz açık bir şekilde sapmış olur.” AHZAP 36.”
Zeyd i yanına çağırıp, Zeynep i kendisi için istemesini söyler. Zeyd çaresizdir. Gider Zeynep ile konuşur ve Resulün onu istediğini söyler. Tabi ortalık dedikodudan geçilmez. Bu dedikoduların da önü kesilmezse peygamberlik bile zora girebilir. Ama tam bu sırada tanrı yine devreye girip, bütün işleri yoluna koyar. İki ayet daha çıka gelmiştir ki, dedikoducuları açıktan tehdit eder.

“And olsun ki, münafıklar ve kalplerinde bir hastalık olanlar ve Medine de dedikodu yapanlar, bu yaptıklarından vazgeçmezlerse, mutlaka seni onlara musallat ederiz. Sonra seninle orada az bir zamandan sonra komşu kalamazlar. AHZAP 60.  Melun olarak nerede bulunurlarsa yakalanırlar ve öldürülürler. AHZAP 61.”



İşte dedikodu yapmak günah deyimi de buradan çıkmıştır.

Yine de tanrı bununla yetinmeyip, Muhammedi daha da haklı gösterecek, mazlum durumda gösterecek olan 37. ayeti de göndermiştir.

“Hani sen, Allah ın kendisine nimet verdiği ve seninde kendisine nimet verdiğin kişiye; eşini yanında tut ve Allah tan sakın, diyordun; insanlardan çekinerek Allah ın açığa vuracağı şeyi kendi nefsinde saklı tutuyordun. Oysa Allah kendisinden çekinmene çok da layıktı. Artık Zeyd ondan ilişkisini kesince biz onu seninle evlendirdik ki,  böylelikle evlatlıklarının kendilerinden ilişkilerini kestikleri (kadınlarını boşadıkları) zaman, onlarla evlenme konusunda müminler üzerinde bir güçlük olmasın. Allah ın emri yerine getirilmiştir. AHZAP 37.

Tüm evreni yaratan tanrı, evrenin başka işi yokmuş gibi Zeyd in ismini bile vererek Muhammedi nasıl da aklamış. Gel de hayran olma…

http://gunlukbakis.blogspot.com.tr/
Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
2 ADET YORUM YAPILDI
koca kutuk09/10/2016 / 9:48 AM Cevapla

zeyd küçük yaşta – sanırım Habeşistan'dan – kaçırılarak köle yapılmış bir çocuk. bir şekilde Muhammet'e yardımcı olarak hediye ediliyor. aslında babası zengin, gelip Muhammet'ten satın almak ve özgür kılmak istiyor. zeyd babasını reddedip O'nunla kalmak isteyince evlatlık almak gereği doğuyor. kendi babasını yerine seninle kalmak isteyen bir çocuk için daha başka bir şey düşünülebilir mi? devrin adedi gereği meydanda kalabalığa hitaben üç kez " zeyd bin Muhammet benim evladımdır diyerek" nüfusuna geçiriyor. ardından baba sorumluluğuyla halasının kızı Zeynep ile evlendiriyor. ancak zengin kızı Zeynep kölelikten azat zeyd'e hayatı zından ediyor. zeyd durumu, yani zeynebin kendisini küçümsediğini, aşağıladığını şikayet için Muhammet'e gidiyor. " boşayacam lan ben bu karıyı!" dediğinde o da " dur boşama bir de ben gidip, konuşayım." diyor. ( azhab-37) zeynebe fırça için bir gün 'oğlu' zeyd'in evine gidip sorgusuz sualsiz patadanak eve girdiğinde ( o zaman kapı falan yok. girişte teliz gibi bir örtü var, açıp girilebiliyor.) zeynebi yıkanırken çıplak görüp aşık oluyor. Zeynep'i halledebilmek için önce zeyd'in evlatlıktan çıkarılması gerekiyor: azhab-4 " sen öyle dedin diye zeyd evladın olmadı." babından bir açıklamayla bu işi sağlıyor. ardından zeyd'in zeynepe karşı elindeki tek koz olan " peygamberin evlatlığı " gidince Zeynep daha da azgınlaşıyor ve boşanıyorlar. tabii dul ve çaresiz-perişan kaldığından(!) Muhammet Zeynep ile evlenip onun geçimini sağlıyor! 🙂
tabii durum hane halkı ve çarşı esnafı tarafından " n'oluyor lan?!" şeklinde karşılanınca bazı tehdit ayetleriyle bu dedikodular ve itirazlar bertaraf edilmeye çalışılıyor. azhab suresinin otuzdan fazla ayeti bu tehditlerden oluşur. hem evdeki karıları hem de dışarıdaki homurdananları. bence Muhammet zeynebe çok daha önceden göz koymuştu ama bir nedenle " bana verin" diyemiyordu. belki ( kendisiyle hicret etmemiş olabilir o yüzden) yasaktı, belki zengin babasının tepkisinden çekiniyordu, bilemem ama tüm bu evlatlık tiyatrosu gerçekten bir garip. Zeynep kızoğlan kız olsa zordu ama dul olunca ele geçirmek daha kolayına gelmiş olabilir. çünkü muhammedin cinsel organı sorunlu ve o tarihte bu biliniyor. ( ayşe ile evlendiğinde – hatice bunu sır gibi sakladığından- bilinmiyor. yaşlı sevde ile zaten tık yok. diğer evlilikleri de hep çocuk yaştakilerle zaten.) kimse, tabii zengin enişte de kızını vermek istemez. belki bu tiyatro o yüzdendi.
alet!in sorunlu olması ölümü sonrasında alay konusu olmasın diye karıların başkalarıyla evlenmesi de ayetle yasaklanıyor.
neyse uzatmayalım, konuya sonra devam ederiz.

Ahmet Dede09/10/2016 / 9:51 AM Cevapla

Ahzap tanrının neredeyse peygamberin çükü için göndermiş olduğu önemli ayetlerden bir tanesi gibi görünüyor.

POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER
SON DAKİKA
%d blogcu bunu beğendi: